RSS

Tuesday, June 02, 2009

SaTu CiNtA

Oh tuhanku

Engkau dengarlah rintihan ku

Diwaktu keheningan malam

Engkau terimalah bisikan ku

Di waktu keseorangan

Engkau kabulkan lah doaku

Walaupun aku tidak pandai

Memohon

Aku hambaMu yang hina ini

Dtg kepadaMu di waktu kegelapan malam

Mengadu segala kesalahan

Memohan dengan rahmatMu

Keampunan dan kemaafan dipinta

Aku datang

Kepada MU

Menyerah diri dengan penuh penyesalan

Aku tersungkur kehadrat Mu tuhan

Mnyerah diri dengan penuh kehinaan

Oooo

Tuhan

Sudah aku bersungguh beramal

Namun banyak cacat celanya

Bahkan ku anggal derhaka

Ditambah lagi dengan dosa2 jawari ku

Yg belum dpat aku tinggal kan..

Tuhan..

Sebenarnya aku tersiksa dengan dosa

Jiwaku tidak tenang dengan segla kesalahan

krn itulah aku dtg mengadapMu

memohon keampuanan

Ampunkan lah aku Tuhan

kalau Engkau tak ampunkan

hidupku sudah tiada erti apa2 lagi

kaya pun tiada guna

apatah lagi miskin papa

segala yang aku miliki

sudah tiada nilainya

hidupku tiada berguna


0 comments:

Post a Comment