RSS

Wednesday, March 17, 2010

Aku Cinta Allah

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain

Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya

Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku cinta Allah

3 comments:

cahaya sinaranku said...

by indonesian grup..
Wali Band..
waluaupun bukan lagu nasyid, insyaAllah lirik nya cukup bermakna tuk sama2 kita hayati

lya said...

lya ske lagu ney juaini..=)

cahaya sinaranku said...

betul2..
best kan..
bnyak lagu;melodi je best tapi lirik xbetul..
sakning baru sorng shbat ni bgitau sy tntng lagu DEWA 19-satu..
melodi mcm best, dgor mcm islamic jer..
tpi bila di GOOGLE lirik lagu tu, jelas2 boleh terpesong aqidah..
sbb nya memuji benda selain Allah..
lirik2 tu ad sebut 'dgn tanganmu,dgn kakimu, dgn etc..'
semer tu nikmat Allah bagi..tapi dia bukan tujukan tuk Allah..mcm kaki,tangan tu kekasih dia yg beri..
eeee...sbor je lah..
kalu main nyanyi je, tu yg bahaya..
xsdar aqidah yg paling tuk kita jagi boleh terpesong..
nauzubillah

Post a Comment